KALİTE ve HİZMET POLİTİKASI
KALİTE ve HİZMET POLİTİKASI
-
Müşterilerimizin ihtiyaç ve beklentilerini etkin bir şekilde hızlı, hatasız ve zamanında karşılamak,
-
Taşımacılığı profesyonel bir hizmet anlayışı olarak ele almak, uygulamak ve geliştirmek,
-
İnsana ve insan yaşamının önemine dikkat ederek müşterilerine ulusal ve uluslar arası standartların gerektirdiği kurallara, yasalara ve yönetmeliklere uygun, güvenirlilik çerçevesinde taşımacılık hizmeti vermek,
-
Kapadokya Tur olarak, başarının anahtarının müşterilerine kaliteli hizmetten geçtiği bilinci ile müşteri memnuniyetinin ve beklentilerinin seviyesinde hizmet sunmak,
-
Sunduğu hizmetin optimum fiyat, zamanında hizmet ve taahhüt edilen kalitede olmasını gerçekleştirerek müşterilerinin memnuniyetini sağlamak,
-
Verdiğimiz hizmetleri geliştirerek ve çeşitlendirerek sürekliliğini sağlamak,
-
Çalışanlarımıza değer vermek, onların gelişiminde önemli yeri olan eğitimlerine ve sürekli gelişimlerine destek vermek,
-
Ekip çalışması, sağlıklı iletişim ve takım ruhu oluşturarak kaliteyi Kapadokya Tur’ da sürekli geliştirmek ve verimliliği arttırmak.